Retele sociale

  1. PROFILUL UNEI PAGINI PERSONALE IDENTIFICA POSESORUL EI

    Nu uitati ca atunci cand creati o pagina personala pe o retea de socializare, scopul dumneavoastra principal este ca persoanele care va cauta sau care vor sa va contacteze sa stie sigur cu cine stau de vorba. Bineinteles ca toti suntem foarte entuziasti in legatura cu animalele noastre de companie, cu locurile pe care le iubim, cu persoanele pe care le indragim, insa nu uitati ca sunt peste 7 miliarde de oameni pe Pamant, iar in Romania cel putin 20 de milioane dintre ei, asa ca sansele ca numele dumneavoastra sa nu fie unic sunt considerabile, iar o poza de profil care contine orice altceva decat chipul dumneavoastra, nu va fi de ajutor nimanui. In acest caz, doar poza de profil va identifica in mod cert, de aceea este recomandat sa folositi spatiul alocat pozei de profil cu intelepciune, pentru a incarca o imagine cat se poate de recenta si care sa va infatiseze intr-o postura care sa permita identificarea dumneavoastra.

  2. RETELELE SOCIALE NU SUNT NOUL MESSENGER

    Ca si in cazul mesageriei instante, trimiterea de mesaje in masa (mass messaging) catre persoanele din lista de prieteni este recomandata sa fie efectuata doar in cazul in care acest mesaj este de o importanta moderata spre critica (schimbarea locului de munca, sustinerea unei cauze, o aniversare personala, etc.) si nu pentru a-i invita sa voteze un post anume, sa acceseze o pagina anume sau sa participe la un joc in retea. Nu uitati ca orice mesaj pe care il primiti si pe care il propagati utilizand reteaua dumneavoastra de prieteni le poate provoca daune serioase calculatorului in cazul in care mesajul contine legaturi catre pagini despre care nu stiti nimic. In plus, o avalansa de mesaje neimportante trimise prietenilor dumneavoastra va poate oferi surpriza sa vedeti ca unii dintre ei v-au scos din lista de prieteni din cauza insistentei cu care ii agasati.

  3. RESPECTATI DECIZIILE ADMINISTRATORULUI PAGINII

    O pagina de marca sau o pagina tematica (grup) dintr-o retea sociala este administrata fie de proprietarul marcii printr-un reprezentant, fie de un utilizator delegat cu drepturi de administrare. De regula, paginile grupurilor tematice sunt administrate chiar de creatorul lor, cel care a avut ideea temei. Faptul ca participati ca vizitator sau ca utilizator afiliat paginii de marca sau tematice, nu va da mai multe drepturi decat administratorului ei. Retineti ca o pagina de marca reprezinta imaginea pe care acea marca doreste sa o imprime publicului sau tinta, deci exista un interes deosebit ca pagina sa nu contina mesaje care aduc un prejudiciu marcii (defaimatoare sau care promoveaza concurenta) si care nu dezbat subiecte ce au legatura cu marca. Pe de alta parte, pagina tematica este o idee/o initiativa pe care creatorul ei a transformat-o intr-un grup de discutii prin intermediul retelei sociale. Crearea paginii conform termenilor si conditiilor retelei sociale il responsabilizeaza pe creatorul ei, in sensul de a nu publica materiale obscene, anti-rasiale sau care pot provoca daune utilizatorilor, dar mai presus de toate acestea el este indreptatit in orice moment sa inchida acea pagina si sa modereze conform propriilor convingeri mesajele care sunt publicate pe wall-ul paginii, fie pentru ca ele nu corespund tematicii, aduc prejudicii altor utilizatori ai paginii (injurii, ofense, insulte) sau pur si simplu pentru ca subiectul abordat de mesajul dumneavoastra nu este pe placul lui. Aveti grija sa respectati tematica grupului asa cum a fost definita si decizia administratorului de a permite publicarea mesajelor dumneavoastra, chiar daca aveti impresia ca din punctul dumneavoastra de vedere mesajul/fotografia/videoclipul pare sa se incadreze in tema propusa. Daca nu sunteti multumit de cum evolueaza pagina tematica, sunteti liber sa alegeti orice ala pagina ce propune aceeasi tema sau, de ce nu, sa creati chiar dumneavoastra una noua.

[ sectiune in dezvoltare ]